BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

7 January 2012

Fight fight fightt !!!

Eh, you you .. yaa its you .. IQBAL ROSLAN .. yess .. you lah .. aku sayang kat kau .. kau tahu tak .. kau tak payah lah gelabah nk tinggalkan aku .. sbb nya apa kau tahu .. aku tak akan pernah tinggalkan kau .. even kau paksa aku .. kau paham tak ! aku tak akan sesekali tinggalkan kau .. itu janji aku dekat kau !! kau ingat tu .. ehem ehem, biy .. syg terlalu sayang kn biy oke .. sangat2 .. tolong lah lepas nie jgn cakap perkataan PUTUS tu .. syg benci kot nk dgr .. sbb perkataan tu buat kan syg terlalu sakit hati .. sgt2 sakit hati .. ye, syg tahu syg byk buat biy sakit hati .. semua tu syg yg salah .. biy tak .. biy baik untuk syg .. syg je yg tak tahu nk hargai .. selalu buat biy rasa kecewa and sakit hati dgn syg kan kan .. maaf eh biy .. syg pun manusia juga .. syg tak sedar yg syg buat salah ke apa .. sbb syg nie hanya manusia yang biasa .. tak sempurna pun .. mesti ada buat salah right .. but biy .. i really2 love you until when when oke ! yess .. syg sngt sayang kat biy .. cinta dekat biy .. tolong jangan buat syg takut lagi lepas nie biy .. syg harap perkataan putus or whatever yg sewaktu dgn nya .. tu last keluar dari mulut biy .. lepas nie syg dah tak nk dgr lagi dah oke .. please ! syg merayu .. and biy kena ingat .. perkataan maaf tu bukan main main biy .. tu ikhlas oke .. dari hati .. syg tahu biy tak kesah kan kalau syg ckp maaf atau sorry .. kalau dah buat salah .. salah je lah smpai bile bile .. kan ? urmm syg tahu tu biy .. tapi maaf syg tu ikhlas .. ikhlas untuk relation kita nie .. syg nk biy selama2nya dgn syg .. nanti kita kawin ehh biy .. haha i mean nikah oke .. now cari duit dulu .. dah ada duit .. kita kawin nnti taw .. syg janji ! syg akan nikah dgn biy je .. even jodoh tak ada sekali pun .. kita tetap akan ada kn juga .. sbb syg pernah janji dgn biy kan .. biy lelaki yang terakhir buat syg .. dah tak ada lain lagi .. yes, itu betul .. syg tak main main ..

Last my word, I LOVE YOU IQBAL FOR A THOUSAND YEARS MORE AND MORE !!

Much of Love,
Mardiana xD

#aku taip nie lepas kau call aku pukul 6 pagi oke.. lepas kita gaduh tu .. sumpah aku tak boleh tidur balik weh sbb aku terlalu happy .. happy sbb kau tak tinggalkan aku .. thanks biy .. thanks a lot for give me a chance to love you again .. sayang biy ! sayang kau lah bodoh !! stupid ! idiot ! ALL IS WELL .. hahaha .. cium sikit haaa mu-ahhh mu-ahhh mu-ahhhh mu-ahhhhh mu-ahhhhhhh :* .. hekhekhekhekkk :D

No comments: