BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

12 February 2012

:'(

oke, malam nie aku sedih gile . sbb apa ? sbb DIA tak text atau call aku pun . aku hantar text kat dia . dia tak balas pun . aku call pun tak angkat . senyap mcm tu je . and kalau aku ada buat silap . bagilah tahu . 
even kau letih macam mane pun, bagi lah tahu kat aku nie . aku tunggu je text dia dri semalam . tapi tak ada pun . tetap senyap juga . semalam aku call pun . dapat ckp kejap je . tu pun dia mcm nak tak nk je ckp dgn aku nie . yelah . syg tahu biy penat kan . kalau penat pun . bgtahu lah . text sikit pun tak pe . cakap ' syg, biy penat . nak tidur ' . tu je pun dh cukup untuk aku tahu . 

biy, kalau syg ada buat salah dgn biy . syg minta maaf byk2 oke . and syg nk ckp dgn biy nie . syg dh boleh online kat rumah . sbb cik jidah dh beli charger . syg byk story nk cerita dgn biy . byk benda nk tanye biy . manje2 dgn biy semua . syg rindu semua tu ouh . syg dah lama tak dgr biy ckp 'syg, iloveyou' 'biy rindu syg' . dh lama ouh . syg sedih sgt . sekarang biy dh kurang layan syg . ye, syg tahu biy busy futsal semua kan . syg paham tu . tapi pandai2 lah bagi masa untuk syg juga biy . syg perlukan perhatian dri biy . semua biy !
syg minta maaf kalau syg ada buat salah dgn biy , sakit kan hati biy semua . i'm sorry :'(

nangis sampai lebam :'(




No comments: