BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

26 February 2012

Azura :)


Hah ! Akhirnya , Finally , Aku dapat juga tengok CERITA ''AZURA'' . HAHA . Sangat berpuas hati oke  even aku tak dapat nak tengok cerita nie dgn IQBAL♥ , tapi takpelah kan . HAHA .And aku rasa cerita Azura nie lagi best dari cerita Ombak Rindu . Seriously BEST ! Romantik dan Lelaki tu sanggup berkorban apa sahaja untuk perempuan tu . Even snggup tinggalkan kemewahan dia untuk hidup dgn perempuan yang dia cintai . Neelofa sebagai Azura . Shahz Jazlee sebagai Zack .  Dialog yang aku rasa sweet sangat . ''Azura, awak janji tak akan tinggalkan saya . Saya janji tak akan tinggalkan awak Zack :)) Aww awww ♥♥♥ . Suke wehh . Hahaa . Over pula kau nana oii . Haha . Pergi (M) Sayang .  Dan ada Sinopsis untuk cerita Azura nie .
*
*
 Ia mengisahkan Azura, seorang gadis yang gigih menghadapi cabaran hidup bertemu dengan Zek, anak kepada orang kaya yang hidupnya dimanjakan dan dikelilingi kemewahan.
Mereka kemudian bercinta tetapi mendapat halangan daripada bapa Zek, iaitu Tan Sri Putih. Zek dan Azura kemudian mengambil keputusan untuk ke London dan berkahwin di sana. Mereka hidup bahagia pada awalnya...
Untuk menyara kehidupan mereka, Zek terpaksa bekerja di stesyen minyak manakala Azura terus cemerlang dalam bidang akademik dan ditawar untuk bekerja di luar negara. Akibat daripada tekanan kerja, emosi Zek terganggu dan bermulalah segala konflik antara mereka.

And orang pun ckp . kalau kita betul2 cinta kan seseorang tu .Kita kena pertahan kan even susah mcm mane pun . Betul tak ?? Dan bende tu lah yang Azura dan Zack buat untuk bersama smpai bile2 . Sweet kan ?? Ouchhh Terharu nok ! Apa apa pun . AZURA bestt !
Dari 10 bintang aku bg 8 bintang . HAHA :)) LOVE NEELOFA DAN SHAHZ JAZLEE 

No comments: