BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

12 March 2012

Rindu saat saat kita kenal Bie ♥

Oke , hari nie aku nak tulis pasal kisah cinta   aku lah . HAHA . Apalagi kan kan . 
Urmm oke kita start dgn cara kiteorang kenal semua lah kan . Kiteorang kenal melalui Facebook . Then ke Skpye . Then jumpe . HAHA . ;)
Start kenal dgn lebih rapat kat skype lah . Sebab aku tgk muka dia first time kat skype jelah . Mula mula suruh dia add dulu lah kat skype an . Macam biasa . Tapi skype dia ada problem pula . 
*
*
*
>.<
Haaa , macam nie lah kan yang dia ckp skype ada prob . Tapi tak pe . Lama lama tu , kiteorang boleh skype dah macam biasa . Haha . Then kiteoramg deal . Esok nya tu meet kat kL lah . Sbb tu kebetulan kan aku pergi kL . So tak salah kalau ajak meet terus . Senang ! :)
Oke, kita skip jelah saat saat pertemuan tu an . Nanti panjang ouh . Letih nak taip . Kalau nak tahu selebihnya . Kat post yg sebelum2 nie ada kot aku cerita an . HAHA . Urm lepas jumpe tu . Kiteorang IM macam biasa . Masing2 dah rindu kan . Aku rindu dia . Dia rindu aku . HAHA . Macam nie 
*
*
*
>.<
Haaa , Lihat lihat diatas sana . Time nie aku ingat lagi . Aku malu gile doh nak cakap yang aku Rindu kat dia . Tapi aku nie jenis muka tembok an . Tak malu punye orang . So, aku ckp jelah . HAHA . What the Hal ! Now aku dah malu balik an . Sieyyyy ! HAHA . Dan IM seterus dan seterusnya . Baca lah sendiri eh eh ehhhhh :)

HAHA . Suka suka sukaaaaaa :3



And saat saat dia melamar aku jadi GF dia . GF Forever Oke !
*
*
*

Sambungan IM diatas 
*
Senyum macam kerang busuk --> :D

>.<

Lalalalalalaalalalalaalaaaa


>.<

>.<

Syg janji syg akan jadi GF Bie untuk selamanya and Relation nie akan kekal untuk selama lamanya :)
Urmm dah ! Nie je yang dapat aku tunjuk kan . Aku baca balik semua IM nie . Aku Rindu gila dohh saat saat pertama kali aku jumpe dia . Haha . 
Sweet macam Gula gula kapas ! Baik macam SuperHero ! Kacak macam Zahiril Adzim ! HAHA . Comel macam Jibab ! Urmm semua nya lah haii . Sonang sikit an . 
Last lah an an, ILoveyou Iqbal Roslan   . ImissYou Iqbal Roslan   . Please be mine Forever and Ever Iqbal Roslan   . 
*Iyeyuuuuu   ! Aimiseyuuuu   ! 
Sayang Bie sangat2 and sampai bile2  ;)  

No comments: